Logo Gminy Przeciszów

Nabór na wolne stanowisko urzędnicze – referent ds. obsługi dziennika podawczego w Urzędzie Gminy w Przeciszowie

Przeciszów, dnia 2 listopada 2023 r.

 

Wójt Gminy Przeciszów

Ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze –referent ds. obsługi dziennika podawczego  w Urzędzie Gminy w Przeciszowie, ul. Podlesie

I.  Wymagania niezbędne:

1. obywatelstwo polskie,

2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,

3. niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

4. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wymienionym stanowisku,

5. nieposzlakowana opinia,

6. wykształcenie i staż pracy: co najmniej średnie o profilu umożliwiającym wykonywanie zadań na stanowisku oraz  co najmniej 2 lata stażu pracy (mile widziany staż w administracji publicznej), lub  wyższe o profilu umożliwiającym wykonywanie zadań na stanowisku 

7. umiejętności sprawnej obsługi urządzeń biurowych, komputera i podstawowych aplikacji komputerowych w szczególności Microsoft Office, Open Office;

8. znajomość obsługi programów do elektronicznego zarządzania dokumentacją;

II.       Wymagania dodatkowe:

1) doświadczenie w pracy administracyjno - biurowej,

2) znajomość przepisów ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o ochronie danych osobowych, instrukcji kancelaryjnej, ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o dostępie do informacji  publicznej, ustawy Prawo zamówień publicznych, Regulamin Organizacyjny Urzędu Gminy Przeciszów zamieszczony na www.     https://bip.malopolska.pl/ugprzeciszow

3) samodzielność, umiejętność sprawnej organizacji pracy, komunikatywność, obowiązkowość, wysoka kultura osobista.

III.       Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

Stanowisko ds. obsługi  Dziennika Podawczego realizuje zadania dotyczące obsługi dziennika podawczego

Do zadań w zakresie obsługi dziennika podawczego należy w szczególności:

1) przyjmowanie przesyłek wpływających przez pocztę tradycyjną: listów zwykłych, poleconych oraz pocztę elektroniczną: email, pism wpływających przez EPUAP, faxów jak również podań składanych przez interesantów, informacji składanych ustnie do protokołu, wszelkiego rodzaju wpływów z zewnątrz a także pism składanych z Urzędu Gminy przez pracowników i kierowników jednostek organizacyjnych.

2) nadawanie znaku pisma i rejestrowanie w elektronicznym systemie łącznie z odwzorowaniem cyfrowym dokumentu.

3) rozdział pism na poszczególne stanowiska pracy zgodnie z dekretacją.

4) przekazywanie – zgodnie z dekretacją faktur i rachunków do księgowości.

5) prowadzenie rejestrów korespondencji (generowanych z systemu).

6) prowadzenie rejestrów faktur, rachunków wpływających do tutejszego Urzędu (generowanych z systemu).

7) prowadzenie pocztowej książki nadawczej, comiesięczne rozliczanie opłaty skredytowanej.

8) zapewnienie bieżącej i pełnej informacji na tablicach ogłoszeń, prowadzenie rejestru wywieszanych informacji na tablicy ogłoszeń.

9) nadzór nad archiwizowaniem danych w zapisie elektronicznym,

10) planowanie i organizacja zaopatrzenia materiałowo-technicznego w materiały biurowe i kancelaryjne oraz środki czystości,

11) prowadzenie magazynu podręcznego materiałów biurowych

IV.       Wymagane dokumenty:

1. podanie (list motywacyjny) o przyjęcie na stanowisko objęte naborem wraz z uzasadnieniem przystąpienia do konkursu,

2. życiorys (CV),

3. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

4. kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,

5. inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach zawodowych,

6. Kopie dokumentów potwierdzających staż pracy,

7. Własnoręcznie podpisane oświadczenie dotyczące naboru ( do pobrania w złącznikach pod naborem).

8. Własnoręcznie podpisane oświadczenie dotyczące przetwarzania danych osobowych ( do pobrania w złącznikach pod naborem).

9. Własnoręcznie podpisana klauzula informacyjna dla osób przystępujących do naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy w Przeciszowie ( do pobrania w złącznikach pod naborem).

Wszystkie składane dokumenty niebędące oryginałami winny być potwierdzone klauzulą „Za zgodność z oryginałem” przez składającego dokumenty.

V.       Warunki pracy:

·stanowisko pracy zlokalizowane jest na parterze budynku Urzędu Gminy w Przeciszowie, budynek nie jest przystosowany dla osób z dysfunkcją narządów ruchu,

·narzędzia pracy – komputer i sprzęt biurowy,

·na stanowisku pracy występują obciążenia: narządu wzroku i układu mięśniowo-szkieletowego, praca przy komputerze, czynności wykonywane w pozycji siedzącej,

·praca jednozmianowa od poniedziałku do piątku,

·wymiar czasu pracy -  1 etatu,

·zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,

VI.       Informacja i wskaźniki zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce jest wyższy niż 6%.

VII.       Termin i miejsce składania dokumentów:

Kandydaci zobowiązani są do złożenia dokumentów aplikacyjnych osobiście na dziennik podawczy Urzędu Gminy Przeciszów ul. Podlesie 1 w godzinach pracy Urzędu lub za pośrednictwem poczty na adres 32-641 Przeciszów, ul. Podlesie 1 w zamkniętej, zaadresowanej kopercie z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko urzędnicze – referent ds. obsługi dziennika podawczego       w Urzędzie Gminy w Przeciszowie”  w terminie do dnia 15.11.2023 do godz. 15.00.

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po tym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja     o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Przeciszów  http://bip.malopolska.pl/ugprzeciszow        , http://www.przeciszow.pl        oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu.

Konkurs przeprowadzi Komisja Rekrutacyjna powołana przez Wójta Gminy Przeciszów.  O terminie i miejscu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie.

Szczegółowych informacji można uzyskać bezpośrednio w Urzędzie Gminy w Przeciszów lub telefonicznie pod numerem(033) 8414-146. Osobą upoważnioną do kontaktów jest Sekretarz Gminy.

Ostateczną decyzję o przyjęciu kandydata do pracy podejmuje Wójt.

VIII.       Informacje dodatkowe:
Konkurs zostanie przeprowadzony w dwóch etapach:
I - etap sprawdzenie pod względem formalnym złożonych ofert

II – etap rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami spełniającymi wymogi formalne
Kandydaci dopuszczeni do rozmowy kwalifikacyjnej zostaną powiadomieni o jej terminie telefonicznie.
Kandydat wyłoniony w drodze naboru przed zawarciem umowy o pracę zobowiązany jest przedłożyć zaświadczenie o niekaralności.
Kandydat wyłoniony w drodze naboru na stanowisko urzędnicze będzie zatrudniony na podstawie umowy na czas określony (6 miesięcy).
Po uzyskaniu pozytywnej oceny pracy lub pozytywnego wyniku egzaminy kończącego służbę przygotowawczą, w przypadku podjęcia zatrudnienie po raz pierwszy na stanowisku urzędniczym, pracownik zostanie zatrudniony na czas określony lub nieokreślony.

Pliki do pobrania:

oświadczenia .docx
Format: docx, 89.7 kB
kwestionariusz-osobowy-kandydata-.docx
Format: docx, 16.47 kB
klauzula do naboru .docx
Format: docx, 17.12 kB
powrót do kategorii
Poprzedni Następny

Pozostałe
aktualności