Nabór na wolne stanowisko urzędnicze – referent ds. obsługi dziennika podawczego w Urzędzie Gminy w Przeciszowie
Przeciszów, dnia 2 listopada 2023 r.
Wójt Gminy Przeciszów
Ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze –referent ds. obsługi dziennika podawczego w Urzędzie Gminy w Przeciszowie, ul. Podlesie
I. Wymagania niezbędne:
1. obywatelstwo polskie,
2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
3. niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wymienionym stanowisku,
5. nieposzlakowana opinia,
6. wykształcenie i staż pracy: co najmniej średnie o profilu umożliwiającym wykonywanie zadań na stanowisku oraz co najmniej 2 lata stażu pracy (mile widziany staż w administracji publicznej), lub wyższe o profilu umożliwiającym wykonywanie zadań na stanowisku
7. umiejętności sprawnej obsługi urządzeń biurowych, komputera i podstawowych aplikacji komputerowych w szczególności Microsoft Office, Open Office;
8. znajomość obsługi programów do elektronicznego zarządzania dokumentacją;
II. Wymagania dodatkowe:
1) doświadczenie w pracy administracyjno - biurowej,
2) znajomość przepisów ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o ochronie danych osobowych, instrukcji kancelaryjnej, ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o dostępie do informacji publicznej, ustawy Prawo zamówień publicznych, Regulamin Organizacyjny Urzędu Gminy Przeciszów zamieszczony na www. https://bip.malopolska.pl/ugprzeciszow
3) samodzielność, umiejętność sprawnej organizacji pracy, komunikatywność, obowiązkowość, wysoka kultura osobista.
III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Stanowisko ds. obsługi Dziennika Podawczego realizuje zadania dotyczące obsługi dziennika podawczego
Do zadań w zakresie obsługi dziennika podawczego należy w szczególności:
1) przyjmowanie przesyłek wpływających przez pocztę tradycyjną: listów zwykłych, poleconych oraz pocztę elektroniczną: email, pism wpływających przez EPUAP, faxów jak również podań składanych przez interesantów, informacji składanych ustnie do protokołu, wszelkiego rodzaju wpływów z zewnątrz a także pism składanych z Urzędu Gminy przez pracowników i kierowników jednostek organizacyjnych.
2) nadawanie znaku pisma i rejestrowanie w elektronicznym systemie łącznie z odwzorowaniem cyfrowym dokumentu.
3) rozdział pism na poszczególne stanowiska pracy zgodnie z dekretacją.
4) przekazywanie – zgodnie z dekretacją faktur i rachunków do księgowości.
5) prowadzenie rejestrów korespondencji (generowanych z systemu).
6) prowadzenie rejestrów faktur, rachunków wpływających do tutejszego Urzędu (generowanych z systemu).
7) prowadzenie pocztowej książki nadawczej, comiesięczne rozliczanie opłaty skredytowanej.
8) zapewnienie bieżącej i pełnej informacji na tablicach ogłoszeń, prowadzenie rejestru wywieszanych informacji na tablicy ogłoszeń.
9) nadzór nad archiwizowaniem danych w zapisie elektronicznym,
10) planowanie i organizacja zaopatrzenia materiałowo-technicznego w materiały biurowe i kancelaryjne oraz środki czystości,
11) prowadzenie magazynu podręcznego materiałów biurowych
IV. Wymagane dokumenty:
1. podanie (list motywacyjny) o przyjęcie na stanowisko objęte naborem wraz z uzasadnieniem przystąpienia do konkursu,
2. życiorys (CV),
3. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
4. kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
5. inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach zawodowych,
6. Kopie dokumentów potwierdzających staż pracy,
7. Własnoręcznie podpisane oświadczenie dotyczące naboru ( do pobrania w złącznikach pod naborem).
8. Własnoręcznie podpisane oświadczenie dotyczące przetwarzania danych osobowych ( do pobrania w złącznikach pod naborem).
9. Własnoręcznie podpisana klauzula informacyjna dla osób przystępujących do naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy w Przeciszowie ( do pobrania w złącznikach pod naborem).
Wszystkie składane dokumenty niebędące oryginałami winny być potwierdzone klauzulą „Za zgodność z oryginałem” przez składającego dokumenty.
V. Warunki pracy:
·stanowisko pracy zlokalizowane jest na parterze budynku Urzędu Gminy w Przeciszowie, budynek nie jest przystosowany dla osób z dysfunkcją narządów ruchu,
·narzędzia pracy – komputer i sprzęt biurowy,
·na stanowisku pracy występują obciążenia: narządu wzroku i układu mięśniowo-szkieletowego, praca przy komputerze, czynności wykonywane w pozycji siedzącej,
·praca jednozmianowa od poniedziałku do piątku,
·wymiar czasu pracy - 1 etatu,
·zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
VI. Informacja i wskaźniki zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce jest wyższy niż 6%.
VII. Termin i miejsce składania dokumentów:
Kandydaci zobowiązani są do złożenia dokumentów aplikacyjnych osobiście na dziennik podawczy Urzędu Gminy Przeciszów ul. Podlesie 1 w godzinach pracy Urzędu lub za pośrednictwem poczty na adres 32-641 Przeciszów, ul. Podlesie 1 w zamkniętej, zaadresowanej kopercie z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko urzędnicze – referent ds. obsługi dziennika podawczego w Urzędzie Gminy w Przeciszowie” w terminie do dnia 15.11.2023 do godz. 15.00.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po tym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Przeciszów http://bip.malopolska.pl/ugprzeciszow , http://www.przeciszow.pl oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu.
Konkurs przeprowadzi Komisja Rekrutacyjna powołana przez Wójta Gminy Przeciszów. O terminie i miejscu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie.
Szczegółowych informacji można uzyskać bezpośrednio w Urzędzie Gminy w Przeciszów lub telefonicznie pod numerem(033) 8414-146. Osobą upoważnioną do kontaktów jest Sekretarz Gminy.
Ostateczną decyzję o przyjęciu kandydata do pracy podejmuje Wójt.
VIII. Informacje dodatkowe:
Konkurs zostanie przeprowadzony w dwóch etapach:
I - etap sprawdzenie pod względem formalnym złożonych ofert
II – etap rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami spełniającymi wymogi formalne
Kandydaci dopuszczeni do rozmowy kwalifikacyjnej zostaną powiadomieni o jej terminie telefonicznie.
Kandydat wyłoniony w drodze naboru przed zawarciem umowy o pracę zobowiązany jest przedłożyć zaświadczenie o niekaralności.
Kandydat wyłoniony w drodze naboru na stanowisko urzędnicze będzie zatrudniony na podstawie umowy na czas określony (6 miesięcy).
Po uzyskaniu pozytywnej oceny pracy lub pozytywnego wyniku egzaminy kończącego służbę przygotowawczą, w przypadku podjęcia zatrudnienie po raz pierwszy na stanowisku urzędniczym, pracownik zostanie zatrudniony na czas określony lub nieokreślony.